tiistai 31. joulukuuta 2013

Uusi vuosi

Tänään huilaillaan ja nautitaan uuden vuoden aatosta kotosalla. Kävimme katsomassa paikallisen kauppiaan järjestämän ilotulituksen, joka oli järjestetty mukavasti jo kuuden aikaan illalla. Minäkin näin tänä vuonna raketit, muina vuosina olen nukkunut parhaimman räiskinnän ohi. Illan torkku ja aamun virkku.
Pohdin, että vietänkö huomenna toisen lepopäivän vai menenkö salille. Taidan siirtää lepopäivän perjantaille. Eli reenipäivät olisivat ma, ke, to, la, su. Mä käyn mielelläni viikonloppuisin salilla, silloin on usein vapaata ja salilla on hiljaisempaa.

Maanantaina on kuntosalini synttärit. Olen varannut steppi jumppaan ajan. Kivaa päästä pitkästä aikaa aerobiseen jumppaan. Olen viimeksi ollut jumppaamassa...ööö.. marraskuun alussa??
Kohta alkaakin tiukempi jakso ruokavalion suhteen, saa nähdä kuolenko mä nälkään. Nälkä, kylmä ja pissahätä ovat kamala kolmikko. Vihaan niitä kaikkia, yhden kestää jotenkuten, mutta kaikki kolme yhdessä saavat aikaan aikamoisen kiukun:D.

Pojat pelaavat pelejään, ihme porukkaa. Ulkona voisi olla katsomassa raketteja. Mä niin vihaan noita pelejä, Nintendo sitä ja Xbox tätä, voisin aivan hyvin heittää ne roskiin. Silloin kun mä olin lapsi.... no joo, ajat muuttuu ja ihmiset sen mukana.

Voikaahan hyvin ja syökää sopivasti herkkuja. Mä en jousta ruokavaliossa yhtään, punnituspäivä on huomenna. Luulen, että paino on samassa tai noussut vähän joulumässäilyjen takia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti