perjantai 13. joulukuuta 2013

Lepopäivät jatkuvat

Hierojalla käyty, oli tosi hyvää käsittelyä. Ei liian kovaa, eikä lääppimistä. Mä en kestä semmoista silittelyä, siitä ei ole mitään hyötyä. Olin kerran, siis vain kerran, hierojalla joka runno mun selän niin pahaan kuntoon, että olin mustelmilla toista viikkoa. Sit olen ollut yhdellä "hierojalla" joka muka hieroi(=lääppi/silitteli) selkää tunnin verran josta hyppäs kasvattamassa lapsenlapsiaan 45 minuuttia. Se oli kyllä sellainen kokemus, että oksat pois. Olin niin vihainen ja pettynyt, että en koskaan. Ihme "ammattilaisia" sitä maa päällään kantaa. No, mutta pääasiassa ihan asiallista palvelua olen saanut.

Sain ohjeeksi juoda paljon vettä ja otin uudet ajat ensi viikolle ja vuoden loppuun. Ensin runnotaan kuulemma selkä kuntoon ja sit keskitytään kinttuihin. Voi olla, että mun alaselkäkipu johtuu kireistä perse/takareisilihaksista. Ihan kauhulla odotan jalkojen käsittelyä, koska uskon että kipeää tekee.

Oli pakko ottaa kuva meidän saunaprojektista. Kuvassa vielä hieman vanhaa laattaa ja suihku paikoillaan. Saunan ja pesuhuoneen välistä purettiin seinää hieman, siihen tulee lasiseinä. Nyt on kuulemma katto purettu vinttiin asti, juupa juu. Toivottavasti saadaan pian uutta villaa eristeeksi, ettei vallan palelluta.

Tänään olisi vielä ohjelmassa partion ensi kauden suunnittelua ja joulukorttien viimeistelyä. Mä en saa koskaan joulukortteja ajoissa valmiiksi ja joudun maksamaan kalliimman postitushinnan. Aloitan aina, kuten nytkin, korttien väsäämisen kuukautta ennen, mut en saa niitä postituskuntoon ajoissa. Aikamoista.

Huomenna tiedossa jalkajumppaa oikein urakalla ja meinaan palkita mun ihanan puudelin pitkällä metsälenkillä. Se niin rakastaa juosta vapaana metsässä. Varsinkin jos tielle eksyy pullea pupujussi. Koirasta ei näy kuin hännänpää kun se saa näkökenttäänsä jonkun eläimen. Harmi vaan kun en kerkeä juoksuttaa sitä kunnolla joka päivä. Koen asiasta huonoa omaatuntoa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti