sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Jalkajumppa ja Tampere

Heippa!

Kiireinen, mutta mukava päivä takana.
Heräsin aamulla vasta 9.30, joka on todella outoa mulle. Yleensä herään vapaapäivänäkin aikaisin. Toisaalta näitä myöhäisiä aamuja on nyt ollut. Tosi hieno juttu, että nukun. Nukkuminen ei ole minulle tosiaankaan itsestään selvyys.
Nopeasti koiran kanssa lämmöt päälle ja aamupalan jälkeen salille. Tein normaalin jalkajumpan päälle yhden jalan prässiä pudotuksilla. (toiv. valmentajani ei lue tätä kun säädän omiani). Mutta tuntui hyvälle jatkaa hieman... Kävi pikku vahinkokin prässissä... Ison lapsen synnyttäneenä ja kova ponnistus yhdessä... Jätetään arvailujen varaan...
Salin jälkeen nopeasti tekemään ruoka perheelle ja itselle eväät reppuun. Suunnattiin Tampereen Hoploppiin, jossa saimme nauttia pikkuveljeni ja hänen morsiamensa seurasta. Lapset saivat juosta ja leikkiä pari tuntia hiki päässä. Meillä on tullut tavaksi käydä American Dinerissä syömässä Tampereen reissujen yhteydessä, sinne siis taas. Heitin muksut sisään pikkuveljen kanssa ja palasin itse takaisin autolle syömään omia eväitäni. Menussa jauhelijaa, riisiä ja rehuja, ylläri ylläri. Kyllä se kylmä ruoka ihan hyvältä maistui... Voin kertoa, että pienen pieni piru mun olkapäällä painosti mua maistamaan poikien ranskalaisia, mutta luja tahdonvoimani kesti ja join vain lasin kevyt cocista. Kävin pikkuveljeni morsiamen kanssa keskutelua mun autossa syömisestä, hän sanoi, että
"Kyllä mun rakkautta sua kohtaan koetellaan nyt kun syöt autossa omia eväitä". pus pus. Taisi olla vitsi:D

Tampereelta turvallisesti kotiin. Huomenna menen hierojalle, jalat kuulemma tällä kertaa. Täytyy pyytää ottamaan pikkasen selkääkin.
Jännityksellä odotan huomista ja kipeitä jalkoja, oli ihan kohtuu rasittava reeni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti