keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Kädet ja olkapäät

Taitaa alaselkä olla oikeasti ottanut itseensä jostain, on niin kipeän tuntuinen. En voinut ottaa alakroppareeniä tänään, joten vaihdoin sen olkapää/käsireeniin. Ojentajille sain lisättyä painoja, muut menivät vanhoilla. Sain hyvän tuntuman olkapäille.

Otin taas pari videota ja mietin, että mitä muut salin käyttäjät mahtavat ajatella mun kännyn asetteluista:D. No, ajatelkoon mitä tykkäävät.

Olin eilen kuntosalini mainoskuvauksissa. Omistaja kysyi mua pari viikkoa sitten ja suostui ilman muuta. Mitä sitä ei tekisi oman kunnan yrityksen puolesta:D. Kuvat tulevat kuntosalin nettisivuille. Olin kovin otettu, että minua kysyttiin kuviin. Toivottavasti tuli hyviä kuvia. Pitänee pyytää kuvaajaa rajaamaan alin vatsamakkara pois kuvista, heheh. Pyysin kuvia itsellenikin, jotta voin lisää niitä sitten tännekin. Onhan ne oikean kuvaajan kuvat ihan eri luokkaa kuin tuon Samsung mitälie kameran kanssa otetut!! Pyysin mieheltä kameraa joululahjaksi, ei kuulemma saa koska saunaremontti on nyt tärkein. Ihme touhua;).

Saunaremontista sen verran, että istun tälläkin hetkellä korvatulpat korvissa koska täällä on niin kova meteli. Purkutyöt siis menossa. Mä luulen, että tärisee vielä illallakin päässä. Meidän uudesta saunasta tulee niin hieno. Millään malta odottaa sen valmistumista. Kiuas ja laatat on varattu ja tilattu. Saunan ja pesuhuoneen väliin tulee lasiseinä, seinän toimituksessa menee kolmisen viikkoa, joten emme pääse vielä joulusaunaan. Mua se ei kyllä haittaa, uimahallissa ja pihasaunassa pääsee löylyttelemään tarvittaessa.

Jaahans, perunat alkaa olemaan kypsiä, soosin pariin, moooii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti