keskiviikko 25. joulukuuta 2013

ARKI!!

Mun puolesta joulu on nyt ohi! Vaikka joulu on aina ihanaa aikaa, saa rentoutua, syödä hyvin ja vaan olla omien ihanaisten kanssa niin kyllä arki sopii mulle paljon paremmin.
Lapset sai paljon kivoja lahjoja. Tabletit ja Ipadit joulupukki oli unohtanut?! Ihme tyyppi, onhan meidän lapset jo 5 ja 8 vuotta. Toi oli vitsi. Onneksi ei tullut kuin yksi peli DS:n lisää. Mä sain ensimmäisen karahvini, aterimia, Partyliteä ja sähköhammasharjan. En olekaan tiennyt, että miltä tuntuu kun suu on oikeasti puhdas. Sähköhammasharjalla saa pestyä paljon paremmin. En enää vaihda perusharjaan. Tässä kuva uudesta vempaimesta.
 
Mun niin tekisi mieli ottaa kuva mun uudesta eturepusta, mutta en taida kehdata, on se niin iso... Mä olen kaulasta nilkkoihin aivan turvoksissa. Mut olen mä rentoutunut, mä olen jopa niin rento, että heräsin ilman kelloa 5.15 aamulla. Huikeeta.

Tänään olisi tiedossa vielä yhdet syömingit, ei ollenkaan haittaisi vaikka myöhästyisin.
Salille suuntaan myös tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti