torstai 26. joulukuuta 2013

Tuplareenit

Pääsin iltapäivällä SALILLE!! Aivan mahtavaa. Mun piti mennä tänään perheeni kanssa sukuloimaan, mutten kerinnyt mukaan matkaan. Valehtelisin jos sanoisin, että mua harmittaa etten päässyt sukuloimaan. Kävin viimeksi 21.12 reenaamassa, joten neljän päivän huilitauko tuli. Tauko tuli tarpeeseen, mutta nyt se on ohi ja uutta vuotta kohden.

Olin niin innoissani reeneistä, että tein kahden päivän reenit putkeen. Koko kroppa tuli käytyä läpi. Olen ylpeä itsestäni, tein 3x8 dippiä puhtaat sarjat, huikeeta. Penkkipunnerruksessa 55kg 3x8 tein ensimmäisen sarjan puhtaasti ja loput niin, että pari viimeistä toistoa avustuksella. Ehkä parin viikon päästä menee puhtaasti koko sarja?! Sitten voikin lisätä painoja.

Salilla oli samaan aikaan 2 nuorta miestä. Toinen heistä reenaa, ilmeisesti, kevään kisoihin. Aivan jäätävää reeniä, kuulin sattumalta, että he tekivät olkapäätoistoja monta sataa, pakkotoistoja, pudotuksia jne. Hienoa kun nuoret ovat salilla eikä hillumassa humalassa kapakassa. Reipasta meininkiä:).

Huomenna ajattelin ottaa olkapäät ja kädet. Sitä odotellessa.

2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää muru! Oon ylpeä susta, jatka samaan malliin <3 . Terv. Tornitien tonttu ;)

    VastaaPoista
  2. Koskas tonttu lähtee mun kans reenaa?

    VastaaPoista