torstai 12. joulukuuta 2013

Pikku vastoinkäyminen

Huomenta!
Eilinen meni pikkasen erilailla kuin olin suunnitellut, mutta toisaalta en mä tiedä olikos sekään niin huono juttu, nyt on nimittäin erittäin "ravittu" ja levännyt olo. Mun piti olla kahden jälistä salilla jalkajumpalla, siitä kotiin hyvälle bodausruualle, saunaan ja viimeistellä joulukortit. Näin se sitten meni: Olin kotona puoli 7 illalla, söin puoli litraa jäätelöä, 3 piparia, ison kasan paistinperunoita, 2 paahtoleipää, kävin saunassa ja menin nukkumaan. Arvatkaa vaan onko nyt nälkä?? Ei todellakaan. Kuppi kahvia ja menoksi, aamupala vasta myöhemmin.

Mulla on tänää(kin) vapaapäivä kuntosalista. Menen hierojalle kolmeksi. La ja su onkin sitten kovaa reeniä kun pitää ottaa kolmen päivän reeni kahteen päivään. Tai sitten jätän alakroppareenin väliin kokonaan?! Rinta/selkä ja jalat on pakko tehdä.

En olekaan kirjoittanut penkkipunnerruksen tuloksista?! Kaikki aina kyselevät, että "Paljon nousee penkiltä". Mä koitin viime viikolla ihan huvikseen, että nouseeko 60kg. Nousihan se, joten se olkoon nyt sitten se minun ennätykseni penkistä:D. Voisin viikonloppuna koittaa uudelleen hieman kovemmilla painoilla. Penkki on sellainen laji, jota en tee ilman varmistajaa. Vaikka mulla olisi tukiraudatkin ja tanko ilman lukkoja niin en uskalla, se on niin pelottava tunne jos ei jaksakaan nostaa ja tanko painoineen tippuu rinnan päälle. Mulla on muutenkin ahtaanpaikankammo, vois tulla isolle tytölle itku siinä vaihteessa kun tanko painaa 52kg rinnan päälle, eikä ketään missään auttamassa. Hyi olkoon mikä ajatus, hyrrr. Vaikka toki ne painot saa helpolla pudotettua pois jos niitä lukkoja ei ole. Ei, ei siltinkään ilman varmistajaa!!

Ihan kamala myrsky ulkona, joten eipä muuta kuin tuulta päin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti