sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Kellä onni on, se onnen jakakoon

Mitä onni on? Lähes kaikille kuten minullekin, perhe ja rakkaus ovat maailman tärkeimmät asiat ja se tuo onnen elämään. Ihmisellä on paljon erilaisia rooleja, jotka tuovat onnellisuuden tunteen. Minä olen äiti, aviovaimo, tytär, sisko, esimies, alainen, kummitäti, partiojohtaja, kohta koululainen, sairaanhoitaja, wanna be boudari, kampaaja, jumppaohjaaja ym. Mulla on paljon syitä olla onnellinen. Tässä blogipostauksessa rajaan onnellisuuden tarkastelun fyysiseen ja psyykkiseen onnellisuuteen. Jätän perheen ja läheiset analysoimatta, koska tämä on kuitenkin treeniblogi enkä halua paljastaa liikaa henkilökohtaisesta elämästäni eikä se tuskin ketään kiinnostaisikaan.



Mun sisimpään kolahti kovasti erään loistavan jumppaohjaajan sanat treenin lopuksi:
"Laita silmät kiinni, vedä keuhkot täyteen ilmaa, hengittele rauhallisesti ja kiitä itseäsi tästä treenistä, kiitä siitä, että sulla on tuo kroppa jolla sä voit treenata, kaikilla sitä ei ole". Tuo on niin totta, kaikilla ei ole mahdollista tulla salille, käydä lenkillä, uimassa tai pelata sulkapalloa. Mulla on tuo mahdollisuus ja olen kiitollinen ja onnellinen siitä. Kiitos, että saan olla terve ja saan omistaa kropan jolla voi treenata.

Huumorityttöjä kun olen, niin nyt loppui hempeily ja otamme huumorin mukaan, jottei vallan vetistelyksi mene :D 
Ihminen, varsinkin nainen tarvitsee  välillä elämäänsä jotain hömpänpömppää. Kävin kummityttöjen kanssa kaunistautumassa. 
Onnea on uudet kauniit kynnet.

Onnea on kiva ja pätevä spinningohjaaja, jota saa välillä halata kun sille tuntuu. Yhden tyytyväisen spinnaajan kommentti tunnin jälkeen: "Tykkäsin kovin.. ollaan ku teletapit.. UUDESTAAN.. "

 Onnea on ihana (ja komea) koutsi, jonka hellässä huomassa voi turvallisesti reenata suurella sydämellä.
 Onnea on kaunis, tsemppaava rautainen treenikaveri.

 Onnea on olotila kun olet antanut kaikkesi.
Onnea on pikkujoulut hyvien ruokien ja seuran kanssa.
                                           
 Onnea on rakas pikku koirani Miina.
 Onnea on ihana ja tsemppaava työporukka.
 
Onnea on naiset kauneimmillaan.
 Onnea on näyttää pala, iso pala.
 
Onnea on treenata yhdessä koutsien kanssa. 
Onnea on kuvata salaa toisen tuskaa. 

Ja loppuun vielä mukava jumppavideo onnistuneesta treenistä. Tästäkin olen hyvin onnellinen. 

Kuten näistä kuvista saattaa päätellä mä tulen hyvin onnelliseksi siitä, että mä saan treenata, saan ylittää itseni, saan olla tekemisissä huipputyyppien kanssa ja saan tehdä sitä mistä mä tykkään.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti