keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Yllätys odotti koneella

Iltaa!

Oikein iloinen yllätys odotti tietokoneella. Ensimmäinen elonmerkki minun blogissani, en siis kirjoittelekaan vain itselleni. Minun blogillani on ainakin yksi lukija:D. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin turhilla ja vähän vähemmän turhilla tarinoilla.

Sain perjantaille ajan hierontaan. Toinen aika on ensi keskiviikkona. Kehon huoltoa kerrakseen. Omalla kuntosalilla on hieroja, kätevää. Siellä on myös tatuoija, mutta sille tielle en ole vielä lähtenyt. Olen luvannut, että sitten kun mun napa näkyy niin otan korun siihen, so never?! Kyllä tatuointikin voisi olla kiva, mutta mä pelkään sitä kipua.

Huomenna on pakko ottaa jalkareeniä, muuten menee viikon ohjelmat ihan sekaisin. Ei tuo alaselkäkään enää vaivaa, mikä lie ollut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti