torstai 19. joulukuuta 2013

Kukkaro hukassa

Koko päivän mielessä kuntosali ja käsi- ja olkapääreenit. Söin hyvät reenieväät juuri oikein tuntia ennen oletettua reeniä. Lähdin töistä kovalla tohinalla kohti kuntosalia. Ajattelin poiketa matkalla Tiimarin kautta hakemassa viimehetken joulukortit. Tiimarin pihassa aloin kaivaa kassia, kukkaroa ei missään. Voi prkl. Soitin miehelle, etten voi hoitaa sovittua kauppareissua koska mulla ei ole kukkaroa. Mies vaan tuumas, et taitaa mennä rouvan kukkaro aina hukkaan kun pitäis kauppaan mennä. Mä siis inhoon kauppareissuja. Hain junnun hoidosta ja tulin kotiin. Olen hakenut kaikki paikat ja sitä kukkaroa ei löydy mistään. Yleensä mulla on asiat tai avaimet hukassa, mut nyt näköjään jo tavaratkin. Usein mä unohdan lasten koulu- ja päiväkotiasioita. Mies ne nykyään hoitaa, mä mitään muista. Taitaa olla kapasiteetti täynnä...

Kun se halvatun kukkaro on hukassa niin tuli sitten lepopäivä kuntosalistakin. Ihme touhua. Tosin tarpeeseen tulee lepopäivä. Tällä viikolla vielä jalka ja käsi/olkapääjumppa edessä. Taidan hoitaa ne huomenna ja lauantaina, sunnuntaina vietän toisen lepopäivän.

Tein toissapäivänä yhden jalan prässiä ja jalat on vieläkin aivan hellänä. Sisäreidetkin, olen ihmeissäni. En ole näin kipeäksi sisäreisiä ennen saanutkaan. Joten perille meni.

Kuntosalini synttärit on tulossa 6.1.14 ja siellä on In-Body mittaus alehintaan. Olin viimeksi 1.11.13. Onkohan siinä mitään järkeä mennä nyt jo uudelleen?? Tekisi niin mieli mennä, mutta 2 kuukautta on tosi lyhyt aika siihen, että mittauksilla olisi kunnollista vertailuarvoa.

Varasin synttäreille Steppijumpan. Ihan kiva mennä koittamaan muutakin kuin Pumppia tai Tabataa. Olen ollut steppijumpassa viimeksi vuonna 2006 huonolla menestyksellä. Ohjaaja tuumas, et voit sä tehdä perusaskellustakin. Mahdoinkohan sotkea ohjaajankin askeleet:D. Mulla on kaikissa vähänkin tanssiin liittyvässä toiminnassa kaksi vasenta jalkaa. Omissa häissäkin tanssittajat tallo mun sukkahousut aivan repaleisiksi. Oliko syynä huonot viejät vai tanssitaidoton morsian...

Pikkuveljeni tuli leikittämään kersoja, jees. Kohta ne lähtee uimaan. Kiva kun pikkuveljeni viitsii viedä lapsiani uimaan ja olla niitten kanssa. Välillä tuntuu, ettei omat rahkeet riitä kaikkeen touhuamiseen. Pikkumiehillä on 100 lasissa aamusta iltaan. Itse on aivan nakit silmillä jo seitsemän aikaan illalla ja aamulla kestää ennen kuin saa päivän käyntiin. Sitä se on kun neljääkymmentä käy...
Toisen pikkuveljeni morsian ilmoitti, että tulevat meille joulupäivänä kyläilemään, joten taidan suunnata huomenna jouluruokaostoksille. Mitähän sitä ostaisi? Lapset syövät lihapullia, perunoita ja pipareita ja mä syön omaa bodyevästä, mies syö lähes mitä vain samoin pikkuveli morsioineen ovat kaikkiruokaisia. Pitänee tutkia netistä hyviä erilaisia jouluruokareseptejä.

Ihme lätinää, kiitos, näkemiin ja anteeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti