sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Hyvä uni, parempi reeni, paras olo:)

Vähiin on käynyt reenit viime aikoina. Syy on yksinkertaisesti se, että mä en ole nukkunut pitkään aikaan kunnolla. Toisena yönä saatan nukkua jopa 3 tuntia ja toisena en nuku yhtään. Mä en tiedä syytä unettomuuteen, mutta sen tiedän, että voimat se vie. Unettomuus vaikuttaa mulla fyysiseen kuntoon ja jaksamiseen, tarkkaavaisuuteen, päätöksentekokykyyn, ruokahaluun ja yleiseen haluttomuuteen elämässä.

Totesin eilen, että antaisin vaikka oikean käteni jos saisin nukuttua. Ihminen, joka ei ole kärsinyt pitkään jatkuneesta krooniseksikin muuttuneesta unettomuudesta ei voi tietää mitä se on ja miltä väsyneestä tuntuu.
Viimeiseen kuukauteen mahtuu ehkä neljä reeniä. Kun ei jaksa niin ei jaksa.
Useaan kertaan olen pakannut reenivarusteet kassiin ja ollut menossa salille, mutta palannut sitten takaisin kun en olekaan jaksanut mennä. Olen jopa ajanut salin pihalle kääntyäkseni takaisin kotiin, kun voimat eivät ole riittäneet reenaamiseen. 

Tässä yhden unettomuudesta kärsivän bodarin blogi.

Viime yö meni niin hyvin, että olin tänä aamuna aivan tikkana salilla jo kasin jälkeen. Tein vähän kaikenlaista reeniä hyvillä vastuksilla. Hyvä uni, parempi reeni, paras olo:).
Juttelin salilla kohtalotoverin kanssa ja sain häneltä niin parasta vertaistukea. Hän ymmärsi ja kertoi omista kokemuksistaan. Olen niin kiitollinen hetken keskustelustamme.

Reenistä karvapalloon. Meille muutti pari viikkoa sitten Kleinin pentu. Hän on Miina 5kk.


Jestas kun valottunut kuva.
Taidan poiketa illemmalla salilla tekemässä etureidet ja kädet. Pitää ottaa kaikki irti pirteästä mimmistä:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti