maanantai 21. huhtikuuta 2014

Monipuolista reeniä

Heipat!

Olen niin fiiliksissä. Ihanat ilmat, reeni kulkee ja uni maistuu.
Pidin eilen lepopäivän reeneistä, kävin vain metsässä hyvässä seurassa rennosti kävellen ja poikien kanssa harjoittelemassa rullaluistelua. Pojat ovat aivan innoissaan luistelusta. Kiva kun on löytynyt kaikille mieluinen urheilulaji. Mulle käy mikä tahansa liikuntamuoto. No, telinevoimistelu ei oikein suju:D. Koulussa mulla oli tapana paiskia koripalloa kun muut 50 kiloiset pikku pirpanat tekivät voltteja ja kiipeilivät telineillä. Mä olen aina pitänyt voimaa hakevista lajeista, kuten judo, kuntosali, kuulantyöntö jne.

Tänään oli vuorossa olkapääreenit.
- Vipuvarsi ylös 3x6 22.5kg/puoli
- Pystysoutu kp vuorotellen 3x6
* Triplana
- Vipunostot eteen 3x10 6kg
- Vipunostot siv 3x10 6kg
- Vipunostot taakse 3x10 4kg
*Superina
- Takaolat köydellä taljassa 3x12 35kg
- Takaolat vinopenkissä rinta 3x10 5kg
Lopuksi hapotusta vipunostot siv. 5 toistoa 8, 7, 6, 5, 4kg
Kauniin aurinkoisen sään kunniaksi pieni kirmaus metsässä.

Poseerausta, ensimmäinen kuva tänään ja jälkimmäinen elokuulta 2013. Kehitystä on minusta huimasti, mutta se voidaan jälleen kerran todeta, että hitaasti tuloksiin. Tässä lajissa mitään ei saa nopeasti.













Vietin tuossa jokin aika sitten lepojaksoa unettomuuden ja ilmeisesti ylikunnon vuoksi. Lepäsin ja söin hyvin. Siis söin TODELLA hyvin. Jäätelöä, karkkia, sipsejä, pizzaa, hamppareita, leipää, aivan kaikkea kiellettyä ja paljon. Nyt nukun hyvin *koputtaa puuta* ja reeni kulkee erittäin hyvin. Sarjapainoja olen saanut lisättyä vaikka kuinka paljon. Olen niin fiiliksissä. Aineenvaihdunta tuntuu vilkkaammalta ja nälkäkään ei ole yhtä kova kuin ennen lepojaksoa.

Syön pääasiassa ruokavalion mukaan. Ruokalistahan on täysin maidoton ja viljaton, muokkaan sitä sen verran, että syön puuroa raejuustolla ja kahviin lorautan maitoa. Tämä on tuntunut hyvältä ratkaisulta. Mikä sopii sulle, ei välttämättä sovi mulle. Elämästä pitää pystyä nauttimaan, vaikka sitten hieman ylipainoisena.
Tuntuu niin hassulle kirjoittaa elämästä ja ruuasta nauttimisella, koska lähes kaikki ihmiset mun ympärilla päivittelevät mun ruokavaliota aivan orjalliseksi ja tylsäksi. Mikä sitten on tylsää? Riisi kanalla ja runsaalla salaatilla tai perunat jauhelihasoosilla ja herkullisilla kasviksilla tai miltä kuulostaa täytetty paprika ja vihersalaatti pähkinöillä ja siemenillä entä uunilohi tomaateilla, salaatilla ja avokadolla? Tylsää? Orjallista? Not!! Terveellistä, maukasta, ravintorikasta, puhdasta, lihaskasvua maksivoivaa bodausevästä.

Lähden kohta rullilla pienelle lenkille. Tämä pääsiäinen on ollut oikea urheiluloma. Me like:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti