maanantai 31. maaliskuuta 2014

Pakkolevolla

Otsikko kertookin kaiken oleellisen. Eli olin 12 päivää pakkolevolla syystä, että nukkumattomuuteni meni todella huonoksi.

Tiistaina 18.3 sovimme valmentajan kanssa ohjatun selkäreenin. No, parin viikon unettomuus näkyi kai jo naamasta ja valmentaja huomas heti ettei kaikki ollut kunnossa. Mun kädet tärisi vaikken tehnyt mitään ja ajatukset karkaili enkä pystynyt keskittymään ja ottamaan ohjeita vastaan.
Hän määräsi mut 12 päivän pakkolevolle kaikesta urheilusta. Meinas, että olin ylikunnossa. Unettomuuteni on jatkunut kauemmin kuin reenaaminen, joten en usko unettomuuden ja reenaamisen liittyvän toisiinsa. En ehkä allekirjoita ylikuntoa.
Lepojaksolla en saanut edes lenkkeillä. Koiran kanssa sain luvan ulkoilla niin, että kävelen 10m, pysähdyn vedän henkeä ja jatkan taas seuraaavat 10m.
Olin oikeasti niin tunnollinen, etten tosiaankaan tehnyt mitään mikä olisi rasittanut fyysisesti. Henkinen rasittavuus olikin sitten ihan toinen juttu.

Lepojaksolla siivosin, sukuloin, otin toisen koiran (ehkä) ynnämuuta jotka ovat jääneet vähemmälle viime aikoina.

Niin tai näin tänään olin ekan kerran salilla lepojakson jälkeen. Lepo teki hyvää, sain sarjapainojakin nostettua. Reverse Hack 80kg ja kapea penkki smith 42.5kg.

Olin niin innoissani saadessani luvan reenata, että unohdin reenijuoman ja rintsikat kotiin:D. Voi jessus, onneksi en unohtanut housuja...

Veljen tyttären ristiäisiin valmistuen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti