sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Treenikassini sisältö

Ajattelin kirjoittaa aiheesta treenikassin sisältö. Mitä saliharrastajan mukana kulkeva kassi sisältää? Minulla kassin täyttää salivaatteet, kengät, vetoremmit, nostovyö, reenipäiväkirja, saliohjelma, pyyheliina, shampoo, hoitoaine, pesuaine, deodorantti, hajuvesi ja kostealle iholle levitettävä Nivean kosteuttava tuote, hiusharja ja salihanskat.














Lisäksi mun kassista löytyy palautusjuoma ja Mannisen reenijuoma.
Jonkun kassista saattaa löytyä vitamiinit, Magnesium ym. Minä otan nuo kotona.

Tämä viikko on mennyt reenien suhteen vähän mönkään, perhe on tarvinnut minua enemmän joten reenit sai odottaa. Tästä johtuen olen tehnyt tällä viikolla 2x alakroppaa, kädet ja olkapäät sekä rintaa, selkää tein vain leuanvetojen muodossa. Yläkroppa ja selkäreenit jää ensi viikolle.

Videossa leuat kuminauhalla 3x10, aivan huikee liike, me like.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti