tiistai 7. tammikuuta 2014

Jalkareeni valmentajan kanssa

Mietin sopivaa sanaa, joka kuvaa mun olotilaa reilun tunnin jalkarääkin jälkeen, RAATO!
Mun jalat tärisee edelleen vaikka reenistä on aikaa useampi tunti.

Tehtiin prässiä 25kg korotuksilla 8 toistoa, reeni päättyi 325kg 7 toistoa. Huhuh, aikamoista. Hackissa 8 sekuntia alas ja yhdellä ylös 10kg nostoilla 70kg asti. Ihan sairas liike, viimeisissä sai auttaa, en olisi päässyt ylös itekseen. Muitakin liikkeitä oli kosolti. Reeni päättyi 2x50 toiston kyykkyihin, askelkyykkyihin ja hyppykyykkyihin. Mun jalat oli aivan loppu, ne tärisi, sattui, vapisi ja tutisi.
Olen itseeni erittäin tyytyväinen ja oikein ylpeä. Tämä oli elämäni ensimmäinen ohjattu jumppa.
Mun valmennussopimukseen kuuluu neljä yhteistä reeniä, mutta taidan ottaa ylimääräisiä. Oli sen verran hyvä.

Saa nähdä, että pääsenkö huomenna ja torstaina kävelemään ollenkaan...

Huomenna on lepopäivä, torstaiaamuna uudelleen reenaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti