torstai 9. tammikuuta 2014

Selkä- ja rintareeni sekä tulevaisuuden pohdintoja

Kävin aamulla tyhjällä vatsalla lenkillä. 45 minuuttia saimme Aukun kanssa kulumaan. Koirani on niin kiltti, etten pidä sitä remmissä edes keskustassa. Siis aamuisin, illalla on pakko koska muitakin koiria on liikkeellä. Aukku kulkee vierellä, välillä poikkeaa reitistä, mutta palaa nopeasti kun huutaa tai viheltää. Ihana pikku puudeli. Tosin jos näkee ison paksun jäniksen, niin hännän pää on ainoa joka koirasta näkyy...
Lenkin jälkeen kotiin syömään ja päiväkodin kautta salille. Lenkki ennen salia sopii mulle hyvin sillä mä en erityisemmin pidä alkulämmittelyistä crossarilla tai kuntopyörällä. Torstaipäivän kunniaksi selkä- ja rintareeniä sekä hyvät rullailut ja venyttelyt loppuun.
Kuva otettu joulukuun lopulla hikisen reenin päätteeksi...
Pidimme tosiaan palaverin valmentajan kanssa jalkajumpan jälkeen. Suunnitelmana on, että nyt nostetaan kaloreita hieman ja reenataan kovaa viikolle 8, jolloin on lasten lomaviikko. 8 viikko huilaillaan, hiihdetään, lasketellaan ja pidetään pari vapaa syöntipäivää. 9 viikolla on uusi palaveri valmentajan kanssa ja käydään läpi tulevan dieetin vaiheet. Dieetti alkaisi siis viikolla 10 ja kestää 3kk. Lisätään aerobista aamuihin ja reenin jälkeen. Tavoitteena on, että paino alkaa pienemmällä kymmenluvulla dieetin jälkeen. Sopii mulle. Mä esitin vain kaksi toivetta: 1) Rakastan kananmunia ja haluan niitä dieettiruokavalioon 2) Tankkauspäiviin selkeät ohjeet. Vaatimattomat pienet toiveet, valmentaja lupasi toteuttaa.

Joulun jälkeen on ollut hieman vaikeuksia saada ruoka riittämään. Tuntuu, että aina on nälkä. Mulla on listalla yksi isompi lämmin ateria, sen jälkeen olen kylläinen, mutta muut ajat se on siinä ja siinä nälän puolella. Kai se tästä.

Viikkopäivitys: Perseelleen meni, paino oli noussut 300g, mur. En anna sen masentaa, uutta tuuttiin vaan.

Tällä viikolla vielä toinen jalkajumppa ja kädet+olkapäät. Molemmat ovat mun lemppareita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti