sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Uuden viikon ensimmäinen reeni

Eiliset partion 60v. bileet olivat oikein onnistuneet.
Ensin oli perheille ja kutsuvieraille tarkoitettu juhla. Ehtoommalla kokoonnuimme juhlaillalliselle Ruukin Helmeen. Aivan ihastuttava paikka. Mun piti mennä sinne vain hengailemaan, koska ruokalistalla ei ollut muuta kuin korianterinlehdet sopivia:D. Yllätyinkin suuresti kun hovimestari tuli pöytään tiedustelemaan, että mitä mä voisin syödä, heitin siihen että vaikka vihersalaattia.
Sain loistavan salaatin herkullisella kastikkeella. Hämmästyin itsekin siitä, miten vähän mun teki mieli juhlaillallista. Siinä ei siis ollut mitään vikaa, päinvastoin, mutta kai sitä on jo niin tottunut näihin omiin keitoksiin, ettei osaa edes kaivata muuta?!
Tuo oli kyllä sellaista soopaa, että harakatkin nauraa. Kyllä mun tekee välillä tosi paljon mieli ruisleipää, perunamuusia, kaurapuuroa raejuustolla ja hapankorppuja. Suklaanougat jäätelö on mun suurta herkkua. Ehkä jonakin päivänä saan noita herkkuja luvan kanssa tai ilman:D.

Sain ensimmäisen kunniamerkinkin partiohistoriassani. Olen ilmeisesti hyvin toiminut ja esimerkillinen, vastuullinen ja sitoutunut Akela. Huikeeta! Pitänee ostaa virallinen partiopaita, johon prinikan voi kiinnittää. Aina valmis...

Sunnuntaiaamun kunniaksi kyytiä saivat perberilihakset. Otin pitkästä aikaa videon yhdestä sarjasta kun sain kunnian olla ihan itsekseen salilla. Mun uusin lemppari Reverse Hack 75kg.



Valmistin pitkästä aikaa perunoita. Niitä pitäs syödä reenin jälkeen 700g, mut en mä jaksa semmoista annosta. Niillehän pitäs varata erillinen saavi ja muut ainekset lautaselle. Tässä on 250g ja aivan riittävä satsi.

Löysin S-marketista pippurimyllyn, johon oli sotkettu viittä erilaista kokonaista pippurilaatua. Aivan loistavaa. Kanat paistoin kookosrasvassa, mausteeksi pippureita, currya, suolaa ja grillausmaustetta. Nams.

Huomenna todennäköisesti lepopäivä, korkeintaan lenkki piskin kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti