lauantai 1. maaliskuuta 2014

"Nyt on sit ihan pakko saada sun paino tippumaan"

Ja kukas nuo kuuluisat sanat sanoikaan? No, Itse Ilkimys tietenkin. *iskee silmää salin suuntaan*

Sain uuden saliohjelman. Juha Vuorista lainatakseni "Ensin mä olin et ei vittu, mut sit mä olinkin et ei saatana". Ohjelma näytti ensisilmäyksellä Norjan kieliseltä dokumentilta, mutta siihen hieman perehdyttyäni aika simppeli, hien hajuinen, verta ja kyyneileitä tihkuvaa materiaalia.

Ohjelma on jaettu periaatteessa kuuteen osaan. Ensin on pari voimareeniä, sitten Crossfit, pari volyymireeniä ja yks jumppa oman fiiliksen mukaan. Liikkeitä on yhteensä 35.
Lenkilläkin saan vapaasti käydä haukun kanssa.

Voimareeniin tuli mukaan maastaveto. Sitä mä hiljaa mielessäni toivoinkin, lukeekohan joku mun ajatuksia;). Mä mainitsin joskus valmentajalle, etten mä jaksa juosta. No, eikös tuo peeveli laittanut mulle juoksumatolla kirmaamista. Ihme äijä:D

En millään jaksa odottaa huomen aamuun, jolloin mun uusi ohjelma alkaa. Huomenna teen voimareeninä jalat ja kädet, me like.

Olisi kovasti mielenkiintoista mennä taas In-body mittaukseen. Mä voisin käydä siellä joka kuukausi, mut mitä se auttaisi?? Ehkä tavoitepainon saavutettuani voisin mennä.Tavoitepaino on siis n. 8kg päässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti