keskiviikko 13. marraskuuta 2013

PT valmennus

Tein vuoden valmennussopimuksen paikallisen kuntosaliyrittäjän kanssa.
Saan uuden kuntosali- ja ruokaohjelman ehkä ensi viikolla. Niin siistiä.Ensi viikolla on ensimmäinen tapaaminen, jossa käydään ohjelma ja laitteet yhdessä läpi.

Otin yhden päivän ruokavalioesimerkin mukaan näytille ja olen kuulemma syönyt aivan liian vähän. Olen ihmeissäni, syön noin 2200-2300kcal päivässä ja se on liian vähän:O. Käyn lisäksi liikaa salilla ja jumpassa. Uskomaton yhtälö, haluan pienentyä ja kiinteytyä ja mun pitää syödä enemmän ja liikkua vähemmän. No, uskon mitä ammattilainen sanoo:).

Sitten niistä tavoitteista. Mä en tiedä, en oikeasti tiedä. Toisaalta haluan koittaa mihin rahkeet riittää ja reenata itseni Body Fitness lavalle. Toisaalta taas haluan itseni hyvään kuntoon oman hyvän olon takia. Pelkään kisaamisessa häviämistä ja itseni äärimmilleen viemistä. Mulla on kuitenkin pienet lapset, joten pinnan pitäisi olla pitkä, jota kisadieetin aikana tuskin on ja haastava työ, jossa pitää olla skarppina koko ajan. Niin sekavat ajatukset, huoh. Katsotaan mitä matka tuo tullessaan ja tehdään isot päätökset vasta sitten:). Itselleni minä tätä työtä teen, en muille.

Taidan mennä salille, josko sais ajatukset tulevaisuudesta pois.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti