perjantai 3. lokakuuta 2014

Dieetillä jumppaa, jumppaa ja jumppaa

"Moi! Mulla olisi sulle päivitetyt ohjelmat!".
"Kiva missä ne on"
"Nyt ne on Tzempissä"

Muutama tunti myöhemmin Tzempissä. "Moi, onks mun uudet reeni- ja ruokaohjelmat tässä tiskillä." Hölmistynyt liekkitukka katselee mua isona kysymysmerkkinä. "Niin siis sain viestin, että ne olis täällä".
Liekkitukka avaa kuuman linjan ja tiedustelee rouva Vainion ohjelmia. "Ne tulee puolentoista tunnin päästä"

Jee! Mä teen vanhan ohjelman mukaan jalkajumppaa ja hyvä jumppa olikin. Loppuun sykettä nostavaa metabolista (vaimitensenytoli) etureisireeniä. Reenissä on kolme liikettä, joita kaikkia tehdään 9 sarjaa pudotuksilla 9+8+7+6 jne. Kun mä pääsin sarjaan viisi toistoa, kanssareenaajani kauhisteli, että "Vieläkö sä jatkat, mulla nousee syke jo pelkästä katselemisesta?"

Mutta siihen uuteen reeniohjelmaan. Koutsi totesi eilen, että käyrä pitäs saada laskemaan. Siis painokäyrä... Nyt on kuulkaa jumppaa. Kaksi kertaa viikossa reenaan voimaa ja loput jumppaan. On salilla jumppaa, omaa jumppaa, ryhmäjumppaa, metsäjumppaa ja sitä sun tätä jumppaa. Mun elämä on nyt yhtä jumppaamista. Katsotaan onko musta vuoden lopussa enää mitään jäljellä, lihakset jää lenkkipolulle ja fläsä sulaa jääpuikon lailla norona jumppasaliin:D. Kuusi reeniä viikossa. Aikamoista. Tein tänä aamuna koko kropan sykejumpan salilla. Koska en ymmärtänyt kaikkia hienoja termejä niin sovelsin itse muutaman liikkeen. Vai sanooko teille PURPEE tai TURKKILAINEN YLÖSNOUSU jotain?

Googlettamalla noillekin sanoille löytyi vastine ja Burpee meni aivan nappii, turkkilainen ei ihan... Tein sumokyykkyä. Onneksi sain kunnian olla yksin salilla, en tainnut olla kaunista katseltavaa hyppyineni ja kyykkyineni. Reilu tunnin väänsin menemään ja kaloreita sain kivasti kulumaan.







Tässä eräät housut jotka olivat mulle sopivat tuossa toissa kesänä, nyt niihin mahtuu lähestulkoon äiti ja poika yhdessä, huikeeta.

Uudesta ruokaohjelmasta myöhemmin kunhan saan muutaman päivän testattua sitä... 



1 kommentti:

  1. Vautsi vau, hyvää työtä! Miten sä osaat asennoitua jumppahommiin? Kerros lisää niistä:-)

    VastaaPoista