torstai 29. toukokuuta 2014

Kaksin aina kaunihimpi

Kuten otsikkokin kertoo, kaksin on paljon kivempi reenata. Mun salikaverilla on sama valmentaja ku mulla ja päätimme ostaa 10 kerran ohjatut yhteisreenit. Valmentaja siis vetää meille yhteiset reenit, joiden kulut saadaan mukavasti puolittaa. Ja onhan se jotenkin joustavampaakin kun toinen reenaa niin toinen huilaa. On siinä valmentajallakin mukavasti koko ajan touhua, ei tartte nojailla seinään.

Salilla juhlittiin myös Jeven Euroopan mestaruutta kermaisella jättiläistäytekaakulla ja höyryävän kuumalla aromikkaalla kahvilla. Mä jätin suosiolla kermakakun muiden herkkusuiden nautittavaksi ja otin vain kahvia. Kivasti oli porukkaa kerääntynyt paikanpäälle kahvittelemaan ja reenailemaan. Jeve oli tuonut kultamitalin ja pokaalin näytille, oli ne hienot. Reipas poika.

Menin salille hyvissä ajoin lämmittelemään ja reenaamaan pohkeet. Pohkeet ja vatsa ovat sellaiset lihasryhmät, jotka mulla jää tekemättä. Tosin mulla on aika isot pohkeet, että niiden ei kyllä tarvitse kasvaa yhtään enempää. Vatsa onkin sitten ihan toinen juttu, pistetään vararengas hormoonien piikkiin... Valmentaja virnuili tiskin takaa tulevasta koetuksesta.

Tytöt valmiina jumppaamaan. Vetoremmit- Check, Reenijuoma- Check, Painonnostovyö- Check, Motivaatio KOHDILLAAN!!!


Alataljassa ensin lyhyellä, sitten pidemmällä liikeradalla. Viimeisissä toistoissa tarvittiin hieman apuja.

 Sattuu, sattuu.

 Mikälie laite?, aivan naurettavat 15 kilon painot, mutta ihan riittävät. Toistot 10, 8, 5, 3, 2 (muistaakseni) muutaman sekunnin tauolla.


Kulmasoutua selkä lähes vaakatasossa. Mä en tajua näitä painoja, tässäkin vain 30kg ja viimeisissä toistoissa sai oikeasti tehdä hommia. Tekniikka kunnossa -> vähemmän painoja -> parempi tuntuma

                                   


                                         
 Liikeparina peruskulmasoutua.



Pahin nakki oli triplasarja, leuanveto, ylätalja ja tuo alla näkyvä liike. Ihan kamalaa. Toistoja oli 8, 16 ja 32. Normaalisti jaksan vetää leukoja lisäpainoilla (tietty vastuskumi on apuna) työsarjassa, mut nyt tarvin apuja, jopa ilman painoja tehtäviin sarjoihin. Aivan naurettavaa. Siinä mä sit roikuin kun valmentaja nosti mua ylös :D. Väitti, että sillä oli lepopäivä, voin kertoo, ei ollut.


Viimeisenä liikeparina ylätaljaa kapealla otteella polvillaan ja alataljaa vastaotteella.





Mä suosittelen lämpimästi kaikille kuntoilusta innostuneelle muutaman kerran kuukaudessa ohjattua reeniä jonkun pron kanssa. Sitä luulee itse reenavansa täysillä, mutta ohjatuissa reeneissä joutuu myöntämään, että ei reenaa lähellekään täysillä.

Mä olen surkutellut koko mun lyhyen saliuran ajan salikaverin puutetta. Onhan salilla aina joku, jolta voi pyytää apuja, kuten tänään iltareenissä nuori mies jeesasi takareisireenissä, etten pudonnut nenälleni, mutta ei se ole sama asia kun se, että toinen jeesaa ja kannustaa vieressä koko ajan. Mä olen aikamoinen moottoriturpa, mutta en ole koskaan kehdannut keltään kysyä yhteisreenejä. Nyt olen reenannut Virven kanssa pari kertaa ja olen tosi onnellinen hänestä. Toivottavasti reenisuhde säilyy ja saadaan monia, monia yhteisiä kivoja, kannustavia reenejä tehtyä.

Kaapattiin valmentaja lähes puoliväkisin yhteiskuvaan, tukka hyvin, parta ajettu. Ihana Jani :)

Kuvasta voi vaan kuvitella mitä sen taustalta löytyy. Pääasia, että kaikilla oli mieli korkealla ja bodypeukkukin löytyi, ainakin toisesta kädestä.... hmmm...


Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisit saanut olla mukanaaa.


Ensi viikolla jalkajumppaa??


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti