tiistai 20. toukokuuta 2014

Jalkajumppaa

Mulla on pitkästä aikaa omapäivä. Se tarkoittaa sitä, että teen lähes koko päivän omia juttuja. Mitäs mun päivään sitten kuuluu? No salille tietty, moottoripyöräilyä, kehon ja mielen hoitoa ja yks vapaaehtoinen palaveri.

Salilla aamutuimaan jalkareeniä. Unohdin kotiin reenipäiväkirjan ja vetoremmit. Onneksi coutsi sattui olemaan salilla samaan aikaan ni korjaantui edes toinen kämmi.

Hyvien alkulämmittelyjen jälkeen reeni kulki kuten ennenkin eli todella hyvin.

Superina
- Hack kyykky päkijöille 3x10 35kg
- Kapea prässi                3x10 150kg
Etureisikone                    3x30 45kg

Superina
- Reverce hack                3x10 50kg
- Leveä prässi                  3x10 150kg
Triplana
- sjmv kp                         3x10 50kg
- Takareisikone                3x10 35kg
- Reisilähennys                 3x10 45kg

Pohkeet istuen                  3x20 30kg

Luulen, että tällä setillä on koivet arkana huomenna, hope so. Mulla pitää olla lihakset hellenä reenin jälkeen, muuten on tunne ettei reeni kulkenut ollenkaan eikä varsinkaan minkäänlaista lihassoluvauriota tapahtunut. Päästä se on kiinni, vai mitä? Olkapääkin on ehkä parempi kuin eilen?! Kyllä tää tästä.

Mä marisin coutsille salilla, että ottaa päähän ku tuntuu, ettei itsellä ole minkäänlaista päätäntävaltaa reeneissä. Ja tällä tarkoitin sitä, että mulla ei ole minkäänvaltakunnan itsehillintää ja määrätietoisuutta ruokavalion suhteen. No onhan mulla oikeasti, mutta se tuntuu sille ettei ole. Jos joku asia menee pieleen ni sit kaikki menee pieleen. Jos olkapää sattuu, niin eihän ruokavaliota voi noudattaa. Jos ranne on kipeä niin eihän sitä nyt lenkillekään voi mennä. Ärsyttävää kun voisi päättäväisesti tehdä sitä mitä pystyy eikä pistä kaikkia asioita ranttaliksi. Kai mä tarvitsisin sitä mentaalivalmennusta...

Nyt ruokaa napaan ja tuulta päin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti