keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Viikkopäivitys vk 19

Keskiviikko ja päivitystä valmentajalle. Paino on hinannut muutama sata grammaa alaspäin. Reeni kulkee hyvin ja unikin on tullut. Aivan loistavaa.Täysin maidottomaan ruokavalioon musta ei vaan ole. Mä rakastan mun aamuista maitokahvia ja iltapaa kaurapuuroa raejuustolla.
Mikä ei ole loistavaa on se, että mä olen nälkäinen. Mä olen ollut nyt noin viikon matalilla kaloreilla ja se kyllä pistää välillä kiukuttamaan. Olen keskittänyt enimmät kalorit ja varsinkin hiilarit reenin ympärille, muuten aika pienillä eväillä. Josko sais kesän aikana vaihdettua oman uimarenkaan kaupan kumiseen malliin:D

Maanantaina oli jälleen Jeven ohjaama selkäreeni. Osu ja uppos, vieläkin selkä on arka. Kaikenmoista vetkutusta eri laitteissa ja vapailla painoilla. 
Yhden käden soudussa tuli kuulemma salin naisten uusi ennätys, 50kg. Näin jälkikäteen en ymmärrä miten sain sen palikan ylös edes lattiasta??

Tänään kävin veivaamassa alakroppareenin. Ihan sairaan kivulias liike, Hack laitteessa 8 sekuntia alas ja yhdellä ylös. Painoja laitoin naurettavat 30kg, mutta ihan riittävästi oli sekin. Prässillä hanuria 200kg ja etureisiä 150kg.

Huomenna on vuorossa ehkä rintaa ja olkapäivä, kassotaan.

Kotimatkalla on mukava nauttia Mannisen Hydroiso makuna banaani.

Jalat kohti taivasta, huomenna sattuu...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti