tiistai 18. helmikuuta 2014

Vieraissa

Kävin huvin ja suuren motivaation saattelemana vieraalla salilla. Sali oli pieni, mutta kyllä mä reenini sain tehtyä. Vuorossa oli selkä ja rinta. Tein vähän sitä sun tätä, mitä niillä laitteilla sai tehtyä. Käsipainot olivat  yksi risti kaksi, kilomääriä ei ollut näkyvissä eikä jokaiselle painolle löytynyt edes paria:D. Käsipainoja oli 4.5kg, 17.5kg, 25kg ja 30kg. Onneksi juuri noita tarvitsin.

Ylätalja eteen 3x10 45kg
Alatalja 3x10 55kg
Yhden käden soutu kp 30kg
Mave korotuksin 5x5 50-85kg

Penkki pyramidi harjoituksena20x20kg, 15x30kg 12x40kg, 10x50kg, 4x60kg 2x70kg avuin ja sama takaisin
PegDeck 3x10 25kg
Vinopenkki kp 3x10 17.5kg?tai 25kg en muista

Hyvät venyttelyt ja rullailut päälle.

Käytiin perheen kanssa ravintolassa lounaalla. Mä ajattelin, että kai mä ravintolasta sentään saan jotain syömistä, kuten lihaa, perunaa tai riisiä ja rehuja. Jep, vaihtoehdot olivat Pizza, Hampurilaiset, ranut, alacarte listalta halvin ruoka 17e ja kinkku sämpylä. Mä olen sen verran pihi, että ravintolaruuasta en maksa tuollaisia summia ja otin 3.5e maksavan sämpylän ja ketutukseen Pepsi maxin:D. Ruuat ovat olleet tänään todella huonolla mallilla, 3 munaa, palkkarit ja sämpylä. Pitänee keitellä kunnon satsi riisiä ja jauhelihaa illemmalla.

Nyt on hyvän kahvin aika:). Juhla Mokka tumma paahto, nams. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti