maanantai 10. helmikuuta 2014

Dieetti

Nyt pomppas, meinaan dieettikärpänen. Sain uuden ruokavalion. Olin siis ajatellut, että dieetti alkaa 3 viikon päästä, mutta Coachi päättikin toisin ja se alkaakin jo huomenna!!! Pitää kuulemma saada vauhtia tähän hommaan:D. Mulla on paino pudonnut n. 3kg joulukuun alusta, mikä on ihan ok. Toki saisi enemmänkin pudota, mutta olen itse ollut ihan tyytyväinen, koska ei se paino ole tullutkaan hetkessä.
Treenipäiville on reilusti ruokaa, mutta lepopäivät mennään reilusti miinuksilla ja erittäin vähillä hiilareilla. Mitä jos treenaa joka päivä? heheh. Mun laihdutusmotivaatio on ollut pikkasen kadoksissa viime aikoina. Treenata jaksan todella kovaa ja vaikka tauotta, mut ruuan kans on vaikeeta. Kaikkee tekee mieli ja koko ajan. Ei niinkään herkkuja vaan leipää, hapankorppuja, pähkinöitä, suolakurkkua jne.
Sain myös usean sivun katalogin "Ruokavalion ABC". Siihen pitää, valmentajan mukaan, syventyä kunnolla ja pitää lähes raamattuna tulevaisuudessa. Selasin pikalukuna ja oikein asiallista tekstiä. Tuttua asiaa suurin osa, mutta jotain uuttakin. Olen aina ollut kiinnostunut ravintoasioista, koulussa sain aina luokan parhaat pisteet ravintoon liittyvistä tenteistä. Lääkelaskutkin kun muutti ravintoliuoslaskuiksi päässä niin johan alkoi sujumaan tai diabeetikon ruoka- annoksen hiilareitten laskeminen, jotta tietää kuinka paljon insuliinia tulee tikata.

Mä olen nukkunut monta yötä erittäin huonosti. Aijon tänään survasta korvanapit korviin ja painua peiton alle kasin aikaan. Josko saisi kunnon yöunet. Mä olen niin kiukus ja huonovointinen kun joudun valvomaan.

Salilla kevyempi reeni edelleen menossa, en ole kokonaan terve vieläkään. Pakko säveltää reeniä, koska perjantaina on luvassa takareisireeniä. Keskiviikkona kädet ja olkapäät, torstaina rinta ja selkä. Tänään rääkkäsin etureidet:

- Kapea Hack 3x8 50+75+50kg
- Kapea prässi 3x10 175kg
- Etukyykky 3x8 40kg
- Reiden suoristus pyramidiharjoitteluna niin, että al. 30kg, viiden kilon korotuksilla 50kg asti ja takaisin samalla kaavalla 20 kiloon. Huomenna tietää reenanneensa.

Valmentaja vihjaisi myös tulevasta uudesta reeniohjelmasta. On kuulemma ihan mukavaa jumppaa tiedossa, jee kivaa, sopii mulle. Kun reenataan ni sit reenataan täysillä sykkeet korkeella.
Pari viikkoa pitää venaa....

3 kommenttia:

  1. "Sama vika" täällä, hirvee leipähimo iskeny taas (aiemmin silloin reilu vuosi sitten olin kova leivänsyöjä, töissä oli eväänä leipää jne.) Juustoa tekis kans mieli...ja välillä makkaraa ja ja ja :-)
    Tsemppiä diettiin, erityisesti niihin lepopäiviin, jos silloin saa vähemmän evästä :-)

    VastaaPoista
  2. *tana *ttu *kele nälkä nälkä nälkä, huoh.
    Pakko mennä nukkumaan, että jaksaa tän nälän kanssa. Niin ja silloin kun ei saa syödä omia herkkuja niin varmasti tekee mieli ja koko ajan ja mitä vaan. MÄÄ EN KESTÄ, kuka haluaa turpaan:D:D:D

    VastaaPoista