sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Vastalauseita

Olen saanut sekä positiivista että negatiivista palautetta kuntosaliharrastuksestani. Enimmäkseen palaute on ollut positiivista, kannustavaa ja jopa ihailevaa, mutta aina joukkoon mahtuu hämmästelijöitä, lajista tietämättömiä, kateellisia ja aina niin pessimistisiä selittelijöitä. Mä olen ollut aina kova tyttö selittelemään ja puolustelemaan ja teen sitä joskus vieläkin. Kuullessani eriävän mielipiteen harrastuksestani, nousen leijona naaraan tavoin hyökkäykseen ja isken takaisin. Mun harrastustahan ei kukaan moiti, väheksy tai pilkkaa!! Mutta miksi mun pitää aina puolustaa ja olla kärppänä kehuskelemassa kuntosali harrastuksen hyvistä puolista? Ei minkään takia, mä tiedän kuinka terveellinen, hyvä, monipuolinen, haasteellinen, yhteisöllinen ja koukuttava harrastus se on. Ei mun tarvitse enää selitellä kenellekään mitään. Mä käyn salilla, käy sä vaikka kapakassa. Pidetään molemmat huoli, että sarjat viedään loppuun asti ja nautitaan harrastuksemme tuomasta hedelmästä.




Lihastohtori kertoo miten vatsalihakset saadaan rantakuntoon.

http://lihastohtori.wordpress.com/2012/04/26/vatsalihakset-rantakuntoon-osa-iii/



Ihan kumman tahansa tien valitset, tie on pitkä ja töitä joutuu tekemään aivan valtavasti.


Tähän olenkin nyt koonnut hauskat, oudot ja negatiiviset kommentit kuntosaliharrastuksestani. Kaikista härskimmät olen jättänyt pois, koska ne liittyvät henkilöihin enkä halua jakaa heihin kohdistuvia negatiivisia mielipiteitä blogissani. Tässä olkaa hyvät:

"Sä olet kohta isompi kuin sun miehes"
"Et kai sä halua isoja lihaksia"
"Käytätsä jotain hormooneja"
"Syö tummaa riisiä, se on terveellisempää"
"Miten ihmeessä sulla on varaa käydä noin usein salilla"
"Onks sulla valmentaja, ei mulla olisi varaa"
"Ärsyttävää, ei sun kanssa voi minnekään mennä ku sä et juo"
"Annatsä joka päivä sun miehelle turpaan"
"Paljon nousee penkistä"
"Ai et siis taaskaan ota pullaa"
"Mä luin sun blogia, siis sä ihan oikeesti treenaat, mä luulin, et sä käyt vaan heilumas siel salilla"
"Älä nyt enää reenaa"
"Mitä sä sit teet ku sä lopetat treenaamisen"
"Mitä sä sit meinaat ku lopetat noitten lisäravinteiden käytön"
"Sä vedät sisuksiis tommosii mömmöi"
"En mää ainakaan jaksais noin paljoo reenata"
"Miten sulla on noin paljon aikaa reenata, ei mulla vaan ole"
"Sun ruokavalio on niin ykspuoleinen"
"Onks sulla taas noi eväät"
"Käytetäänkö sun salilla näkyvästi kiellettyjä aineita"
"Musta tuo touhu on niin pinnallista" 

Näistä kehuista ilahtuneena päätin jatkaa loistavan harrastuksen parissa toistaiseksi... 

Bon apetit

4 kommenttia:

  1. Ai hitto mä , mä vihaan tota kommenttia" ei sun kans voi mihinkään mennä ku et juo" aaarrrgghhh... mä lyön tonnin vetoo et oon selvimpäin paljon mukavampaa seuraa ku kännissä :D

    VastaaPoista
  2. Hah :D Sana (ja sali) hallussa!! Tiedän tunteen, samaa oon kuullut aika monesta suusta. Ja vielä lisään sen, et "oot laihtunu ihan sikana, älä enempää laihduta". *tuttaa kuulla naisena, jonka paino on pysynyt lähes hievahtamatta yli 6 vuotta. Minkäs mä sille voin, että lihakseni on saaneet muotoa ja rasvat on laskeneet. "Aloita säkin joku urheiluharrastus" on mulla nykyisin vastauksena. Edellisetkin kirjoituksesi on olleet loistavia, tulit eilen mieleeni salilla kun näin miehen lukevan lehteä pyörän päällä samalla kun soudin alkulämppää :D

    VastaaPoista
  3. Taina, niinhän se on, että alkoholin käyttö määrittelee meidät ihmisinä... Mitä enemmän juot niin sen parempi seuramies olet. jep jep, Kovasti tsemppiä zumbailuihin ja oikein ihanaa kesää sinne "pohjolaan" :D (huono oli, tiedän)
    Kati, noita kateellisia aina on. Saat olla ylpeä sun motivaatiosta treenata ja tuloksista mitä olet saavuttanut. Ei ikinä uskoisi, että olet neljä lasta kantanut. Kivaa kesää sulle kans:)

    VastaaPoista
  4. Pöh, äläpä välitäkkään vastalauseista:-)

    VastaaPoista