lauantai 7. kesäkuuta 2014

Kinttukehitystä

Polkaisin päivän käymään etureisipainotteisella jalkajumpalla. Tosin tuntuu, että takareisi ja pyrstö saivat enemmän osumaa tällä kertaa. Hyvät lämmittelyt alle crossarilla, kyykyt ja hackissa ilman painoja.

Triplasarjat korotuksilla 3x10 toistoa, 20, 30, 40kg 
- Smith kyykky
- Askelkyykky
- Kapea kyykky

Kapea Hack pysäytyksellä alhaalla 3x10 toistoa, 30, 40, 50kg
Kapea Prässi jatkuvalla liikkeellä 3x15 150, 160 175kg

Reisi ojennus 3x15 45, 35, 25kg
Reisi koukistus 3x10 35, 25, 15kg

Mun reenijuomana käyttämä BCAA oli loppu ja kokeilin jotain kaverin antamaa sotkua. Tuntui, ettei reenikään kulkenut yhtä hyvin ilman omaa huipputuotetta. Ärsyttävää! Huomiselle reenille on taas kunnon juomat tarjolla. Ostin tällä kertaa Mannisen EAA tuotetta, sitruunan makuisena.
Nykyään on tuntunut, etten saa lihaksia kunnolla kipeäksi reenin jälkeen. "Ongelma" on ollut lähinnä jalkareenin jälkeen. Siksi olen alkanut soveltaa ja tehdä kovempaa reeniä kuin varsinaisessa ohjelmassa on ja toisaalta kaipaan haasteista ja erikoistekniikoita. Mähän olen ihan noviisi reenaaja, enkä välttämättä tiedä mitä kannattaa reenata ja miten, fiiliksen mukaan olen mennyt. En tiedä voisiko lihasten hyvään palautumiseen vaikuttaa se, että olen käyttänyt ennen reeniä ja iltaisin kapseleina BCAA:ta?

Kintuista kehityskuvaa. Part 1 takareidet. Ensimmäinen kuva marraskuulta 2013, toinen ehkä maaliskuulta 2014 ja tuo ihme pyllistyskuva tänään. Takareisi on mukavasti pyöristynyt.









Vasen kuva marraskuu 2013 ja oikea kuva tänään. Mä olen tosi tyytyväinen, näin lyhyessä ajassa jalkojen muoto on muuttunut ihan selvästi ja jopa oikeaan suuntaan. Eihän sitä omaa kehitystä huomaa ellei vanhoja kuvia kaiva esiin. Kovaa on reenattu ja puhtaasti on koitettu syödä. Jokaisen vitaamipillerin ja palautusjuoman olen kiltisti nauttinut ja välillä ottanut rennosti, tosi rennosti. Niin sitä lihaa saadaan luiden ympärille, ei turhaa ressiä ;)

Ostin huutonetistä käytetyt ensimmäiset Better Bodies housuni. Ne on aika kivat. Sovittiin koutsin kanssa, että ostan painon pudotuspalkinnoksi uudet Better Bodies jumppahousut, mutta ei tuo paino tuosta minnekään tipu niin päätin ostaa käytetyt:D. Kompromissihousut.

Huomenna reenaan kädet ja olkapäät. Tosin oikea olkapää kipeytyi jälleen penkkireenin jälkeen, että varovasti pitänee huomenna ottaa. Koutsi saa tsekata penkkitekniikan joku päivä, mä kuitenkin haluan sitä tehdä, mutta jos jokaisen reenin jälkeen saa kärsiä olkapääkivuista, ärsyttävää.

ANNU TYKKÄÄ REENAA :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti