sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Sitä sun tätä

Hello! Kyllä mää olen reenannut ja jumpannut vaikken sitä tänne olekaan kirjoittanut. No, kuntosali reenit nyt ovat olleet vähän niin ja näin, pienoista motivaation puutetta ehkä ilmassa... Toisaalta tekee aivan hyvää olla välillä pois salilta ja antaa kropan ja päänupin levätä. Väkisin ei kannata tehdä. Olin viikon verran kipeä, pientä lämpöä ja poskionteloiden tulehdus, joka onneksi meni (ehkä) ohi onteloiden huuhtelulla, jatkuvalla niistämisellä ja hevoskuurilla C-vitamiinia ja Sinkkiä. Nyt on joulun jälkeen muutama kunnon reeni takana ja näyttäisi motivaation kirkas kruunu jo näyttäytyvät nurkan takaa.

Puhuttiin koutsin kanssa, että helmikuun alussa alkaisi varsinainen penkkivalmennus. Olen saanut pariin otteeseen hieman esimakua tulevasta penkkireenistä. Kyllä se voimaharjoittelu on mun juttu. Mä en niinkään ole kiinnostunut fysiikan rakentamisesta, dieettaamisesta, irtoripsistä, bikineistä, bling blingeistä ynnä muista naisellisista jutuista vaan voiman lisäämisestä. Mä nostan hattua kaikille, jotka duunaavat omaa juttuaan, onneksi lajeja on paljon mistä valita.
Tuosta naisellisuudesta, mä yritin, mä todella yritin olla naisellinen joulun aikaan: Kävin ottamassa geelikynnet, oikeen pidennyksillä ja kaikkee, ne oli tosi hienot, bling bling. Mä tykkäsin niistä tosi kovasti ja olo oli hyvin naisellinen. Kynsien kanssa elo tuntui hyvin luontevalta eikä vaikeuttanut normaalia arkea ollenkaan. Kunnes.. Ensimmäinen kynsi sanoi sopimuksen irti laitosta seuraavana päivänä, kolme seuraavaa päättivät päivänsä viikon päästä ja loput revin irti kahden viikon päästä. Mut hei, mä olin tosi naisellinen kokonaiset 2 viikkoa:). Kummitytöt saivat joululahjaksi kynsien lakkauksen ja koristelun.


Tein uuden ohjelman ryhmäliikuntatunnilleni, joka on hyvin pitkälti hanuri/ takareisi painotteinen. Ohjelma alkoi eilen ja voitte kuvitella tunteen kun koutsi sanoi tänä aamuna, että nyt reenataan jalkoja, kauhun sekaisin tuntein tiedustelin, että ei kai takalistoja, just niitä oli vastaus. Jihaa. Raskaan jumpan ja pitkien pumppavien sarjojen jälkeen jalkojen voimareeniä, huhuh. Me like.
Alkuun takakyykkyä ja maastavetoa.



Jalkoja hapotettiin prässissä, smithissä maaten, hackissa, yhden jalan kyykyssä, reisi koukistus laitteessa ym. ja loppuun vielä hyppyjä jumppasalissa. Hyppyvaiheessa meinas huumorintaju loppua, aivan kreisi reeni. 

Reisiojennusta alhaalla 7 toistoa, ylhäällä 7 toistoa ja koko liikerata 7 toistoa. Painoa tais olla naurettavat 25kg, huhheijaa.

Reenin jälkeinen olotila, kuva kertoo enemmän kuin koko tää läpeensä turha teksti. 
Kiitos kaikille lukijoille, jotka viitsivät lukea mun naurettavia juttuja naurettavista reeneistä. Tänks:)
Sen voin luvata, että jutut eivät yhtään fiksummiksi muutu vaikka kokemusta ja ikää karttuu koko ajan.

(kivoja nää kuvan käsittelyohjelmat)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti