maanantai 6. huhtikuuta 2015

Suunnitelmat ja tavoitteet uusiksi

Täällä ollaan siipi maassa. Harmittaa ihan vietävästi.
Olen hehkuttanut kaikille ja täällä kirjoittanut suunnitelmista ja tavoitteista, jotka olen itselleni asettanut. Penkkipunnerruksen SM- kilpailut elokuussa 2015. Tuo tavoite oli todella ainutlaatuinen mun elämässä, koska mulla ei juuri muita noin isoja ja kunnianhimoisia tavoitteita ole koskaan ollut. Mä en ole koskaan ollut kovin hyvä tekemään isoja päätöksiä saati onnistunut kiitettäväti katsomaan  kortteja loppuun asti. Penkkikisat olivat mulle tosi tärkeät ja motivaatio reenaamisen ja kehittymisen suhteen olivat aivan huipussaan. Focus jokaisessa reenissä oli täysi kymppi ja ohjelmaa on noudatettu pilkun tarkasti.

Tänään tuo tavoite lyötiin maan rakoon. Kävin Raumalla paikallisen voimailuseuran juttusilla ja sain tietää, että en voi osallistua elokuussa SM kisoihin, koska:

- Antidoping sopimus tulee olla allekirjoitettuna 3 kuukautta ennen ensimmäistä kilpailua
- SM kilpailuissa on tulosraja
- Tulosraja tulee saavuttaa Suomen voimannostoliiton alaisista kisoista 

Ensin Suomen Voimannostoliiton hyväksymän jäsenseuran (esim. Rauman Ydinvoima) pitää hyväksyä mut seuran jäseneksi, jonka jälkeen allekirjoitan antidoping sopimuksen, jonka jälkeen liitto hyväksyy mut nostajaksi. Ennen elokuun SM- kisoja ei järjestetä sellaisia kisoja, johon mä voin osallistua, josta mä saisin nostettua tulosrajan ylittävän tuloksen, jotta pääsisin SM-kisoihin, koska 3 kuukautta pitää tulla ensin täyteen.

Mä en ole tiennyt edellä mainituista asioista yhtään mitään, voi surkeus kun harmittaa.

Ei muuta kuin eteenpäin kohti uusia pettymyksiä :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti