perjantai 12. joulukuuta 2014

Annu koukussa

Nyt olen kuulkaa koukussa, olen koukussa tissireeniin. Mahtava peräsin ja kohta on pulleat purjeet. Sitä saa mitä tilaa, tilasin penkkireenin uusintakierroksen. Tänään tehtiin koutsin kanssa rintareeni vol 2 kohti tavoitetta.
Tavoite, hmmm. Penkkipunnerruksen kisat elokuussa 2015 Ylöjärvellä
Koutsi meinas, että elokuussa pitää nostaa oma paino, mä pistin vähän päälle ja tavoitteena 90kg. Apua! Se on paljon se. En usko hetkeäkään etteikö kovalla reenillä tavoite täyty.

Tämän päivän reeni sisälsi harjoittelua lankulla, penkkiä käsipainoilla, ristikkäistaljaa, dippiä ja tietty perus penkkireeniä. Harjoiteltiin myös isojen painojen 80kg käsille ottoa ja siitä avustettua negatiivista alas. Voin kertoa, että 80kg käsille on tosi painava. Mä olen niin innoissani tästä, täytyy nyt vaan malttaa ja antaa voimien rauhassa kasvaa ja muistaa antaa kropan kunnolla palautua ettei tule loukkaantumisia.

Selkä kaarelle, jalkaterät maahan, keuhkot täyteen happea ja sit mennään! Alkulämmöt ja pikkuhiljaa lisää painoja, jeees! b

Mun koutsi Jani Rajala (tos ylä kuvassa) ja Jeve Ojala perustivat jokin aika sitten yrityksen nimeltä Step2Fit. Yritys tarjoaa monipuolisesti erilaisia valmennuspaketteja, joita voidaan räätälöidä juuri asiakkaan tarpeiden mukaan. Mä olin vuoden valmennuksessa ilman sen kummempia tavoitteita, halusin reenata oikein, kovaa ja nauttia elämästä ja siinä sivussa sain lisää lihasmassaa ja kropan muodotkin muuttuivat aivan huomaamatta.
Valmennuksen tavoitteet ovat jokaisella ihmisellä yksilölliset, joku voi haluta pudottaa painoaan, toinen opetella syömään oikein ja kolmas halajaa puolimaratonille. Poikien iloiseen tiimiin mahtuu siis aloittelevista reenaajista aina Fitnesslavoille pyrkiviin kilpaurheilijoihin.

Jeve on tehnyt valtavan hienoa työtä tehdessään ainutlaatuisen vain Step2Fitin käytössä olevan ruokavalion, joka on maidoton ja viljaton. Itse sairaanhoitajana tiedän monia tapauksia, joissa vaikean autoimmuunitaudin kuten reuman oireet ovat helpottaneet ko ruokavaliolla. Maidon ja viljojen välttämisellä on saatu selittämättömiä vatsavaivoja ja iho- oireita katoamaan lähes kokonaan. Ruokavalio koostuu puhtaasta ravinteikkaasta ruuasta. Terveellisen ruokavalion tueksi voidaan liittää yksilöllisesti suunnitellut laadukkaat lisäravinteet ja vitamiinit. Mä kyllä kovasti suosittelen valmennusta ihan kaikille, jotka tarvitsevat apua ja tsemppiä oman reenin tueksi.
Pojat tapaa usein Kauttuan Tzempissä reenailemassa tai ohjaamassa reenejä valmennettavilleen. Ne on ihan rentoja, kivoja ja omaavat mielettömän huumorintajun, mutta ovat raudan lujia ammattilaisia.

Tästä tulikin mieleen, että mahtaisko pojat suostua mun haastatteluun? Ja toinen mistä olen haaveillut, on haastaa koutsit mun jumppatunnille... Mitäs luulette, selviäiskö ne hengissä?

Onnesta soikealla tulevalla voimailijalla on hymy herkässä.


2 kommenttia:

  1. Vitsit että oon mielissäni tämmösistä blogeista - kovaa reeniä eikä mittään himphamppua! :) Ei muutako hirveästi tsemppiä reeneihin, ja penkkikisoihin ehottomasti!!

    VastaaPoista
  2. Kiitti:) Mä aina välillä koitan olla tyttö ja naisellinen, mutta eihän siitä mitään tule ;)
    Kovaa reeniä ja hyvää huumoria, siitä on mun blogi tehty.
    Kävin tsekkaas sun blogia, kirjoitat kivasti ja aivan mieletön fysiikka sulla, go girl!

    VastaaPoista